כתבנו המדיני: "מלחמת ארה"ב בתימן – פירוטכניקה"

הפוך על הפוך No Comments on כתבנו המדיני: "מלחמת ארה"ב בתימן – פירוטכניקה"

ארה"ב נלחמת בתימן? לא מה שחשבתם. כתבנו המדיני שלמה ריזל מדווח במשדר 'הפוך על הפוך' בהגשת הרב משה בן לולו: "ארה"ב עושה הכל כדי לא להיגרר למלחמה כוללת. היא מאיימת ומכאיבה מעט כדי שתימן תפסיק לפגוע בספינותיה אבל לא מחסלת את הפיקוד הבכיר". לדבריו: "האיראנים הזהירו את ארה"ב שתקיפה אמריקאית ישירות באיראן תיענה במלחמה אזורית עוצמתית, לכן ארה"ב תוקפת יעדים איראניים בעיראק אבל לא באיראן"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתבנו המדיני שלמה ריזל מדווח במשדר הצהריים 'הפוך על הפוך' בהגשת הרב משה בן לולו: "המלחמה של ארה"ב בתימן היא בעיקר הרבה רעש ופירוטכניקה ולא מלחמה אמיתית כמו שארה"ב יודעת לנהל. ארה"ב עושה הכל כדי לא להיגרר למלחמה כוללת. היא מאיימת ומכאיבה מעט כדי שתימן תפסיק לפגוע בספינותיה אבל לא מחסלת את הפיקוד הבכיר"

"האיראנים הזהירו את ארה"ב שתקיפה אמריקאית ישירות באיראן תיענה במלחמה אזורית עוצמתית, לכן ארה"ב תוקפת יעדים איראניים בעיראק אבל לא באיראן"

"צריך לזכור שהאיראנים והסינים נמצאים באותו ציר הרשע. שניהם מאוחדים בשנאתם למערב. לגבי הים האדום האינטרסים מנוגדים. בעוד שהאיראנים מעוניינים לשבש את מעבר הספינות ככל האפשר – הסינים דווקא מעוניינים שהן יעברו בצורה חלקה"

האזינו



0 תגובות